Smykkedesigner Mai Manniche har besluttet at lukke sin JEWLSCPH-butik i Aarhus, ifølge Se og Hør.

Hun forklarer, at beslutningen er baseret på, at smykkesalget nu primært sker online.

Manniche udtaler, at JEWLSCPH har haft fantastiske år i Aarhus, men detailhandelen har ændret sig meget, og deres salg foregår hovedsageligt på sociale medier, Facebook Live og deres webshop. Her har de opbygget et stærkt netværk, hvilket er deres primære fokus.

Butikken åbnede i Aarhus’ latinerkvarter den 3. november 2015, og har dermed eksisteret i knap 8 år.

Tidligere i år forlod Manniches forældre virksomheden, hvilket betød, at Mai Manniche nu ejer 100% af virksomheden. Hun forklarede tidligere, at hun længe havde ønsket at eje JEWLSCPH fuldt ud, hvilket hun nu gør.

Indtil videre har smykkefirmaet dog ikke været nogen økonomisk succes. Ekstra Bladet har undersøgt firmaets regnskaber og konkluderede, at der havde været underskud 12 år i træk.

I 2021 var underskuddet på 313.450 kroner, og egenkapitalen var negativ med 4.370.827 kroner. Gælden voksede i takt med de mange underskud, og ved udgangen af 2021 var de samlede gældsforpligtelser på 5.195.097 kroner.

Mai Manniche påpegede tidligere, at ingen holdt hånden under firmaet.

Schmuck und Online-Casinos scheinen auf den ersten Blick keine natürlichen Partner zu sein, aber in den letzten Jahren haben diese beiden Branchen einen Weg gefunden, zusammenzuarbeiten und einzigartige und spannende Kooperationen zu schaffen. Schmuckunternehmen haben entdeckt, dass Partnerschaften ein für beide Seiten vorteilhafter Weg sein können, um neue Zielgruppen zu erreichen und das Interesse an ihren Produkten zu wecken. Eine Möglichkeit, wie Schmuckunternehmen mit Online-Casinos https://topcasinosuisse.com/de/ zusammenarbeiten, sind Werbepartnerschaften. Bei diesen Partnerschaften entwirft ein Schmuckunternehmen eine spezielle Produktkollektion, die sich thematisch auf ein bestimmtes Online-Casino bezieht. Zum Beispiel könnte ein Schmuckunternehmen eine Kollektion von Armbändern, Halsketten und Ohrringen entwerfen, die vom Glanz und der Aufregung von Las Vegas inspiriert sind, und diese Produkte dann über die Website des Online-Casinos und die Kanäle der sozialen Medien bewerben. Diese Art der Partnerschaft kann sowohl für das Schmuckunternehmen als auch für die Glücksspielseite ein Gewinn sein.