En helt ny opgave venter nu fodboldstjernen.

Den globale produktdesign- og teknologivirksomhed SharkNinja kan annoncere, at David Beckham er blevet global brandambassadør for brandet Ninja. Beckham, der er kendt for sine evner i køkkenet, sin passion for madlavning og sit engagement for at levere oplevelser ud over det sædvanlige, skal arbejde tæt sammen med Ninja-teamet for at opbygge kendskab til deres innovative og brugervenlige produkter.

Det oplyses i en pressemeddelelse.

LÆS OGSÅ  Sussi Nielsen åbner op om kærligheden: "Det kan jeg ikke bruge til noget"

Det flerårige partnerskab kommer til at fokusere på en række Ninja-produkter, og Beckham skal hjælpe med at kommunikere brandets performancebaserede tilgang til produktdesign til sit globale publikum. David Beckham og Ninja-teamet vil arbejde sammen for at demonstrere fordelene ved de nuværende produkter og samtidig fokusere på yderligere produktudvidelser.

David Beckham siger: “Jeg elsker at være hjemme og lave mad til min familie, hvad end det er i køkkenet eller udendørs, så jeg er glad for at samarbejde med Ninja og hjælpe dem med at øge kendskabet til deres fantastiske produktsortiment. Jeg ser meget frem til at arbejde sammen med deres dygtige team.”

LÆS OGSÅ  Will Smith og Martin Lawrence bekræfter

“Vi er så stolte af at arbejde sammen med David Beckham, mens vi fortsætter med at udvide Ninja-brandet både i og uden for hjemmet og samtidig nå ud til forbrugere over hele verden,” siger Mark Barrocas, administrerende direktør hos SharkNinja. Han fortsætter:

“David deler vores interesse for funktionalitet og kvalitet og sætter den samme tårnhøje barre, som vi selv gør, samtidig er han dybt passioneret omkring madlavning. Vi glæder os rigtig meget til at arbejde sammen med ham om at bringe Ninja-historien til live og udbrede vores mission om at have en positiv indflydelse på menneskers liv over hele verden.”

For yderligere information om Ninja, besøg venligst: www.ninjakitchen.com.

Foto: PR

SharkNinja er en global produktdesign- og teknologivirksomhed med en diversificeret portefølje af 5-stjernede livsstilsløsninger, der har en positiv indvirkning på folks liv i hjemmet over hele verden. Drevet af to pålidelige, globale brands, Shark og Ninja, har virksomheden stor erfaring med at bringe disruptiv innovation på markedet.

Udviklingen af det ene forbrugerprodukt efter det andet har gjort det muligt for SharkNinja at komme ind i flere produktkategorier og skabe betydelig vækst og indtage markedsandele. Virksomheden har hovedkvarter i Needham, Massachusetts, med mere end 3.000 medarbejdere, og virksomhedens produkter sælges hos de vigtigste detailhandlere, online og offline, og gennem distributører over hele verden. For mere information, besøg venligst www.sharkninja.com.

LÆS OGSÅ  LIGE NU: Karsten Ree hentet af ambulance

David Beckham er en af Englands mest succesfulde fodboldspillere med en karriere, der strækker sig over 20 år. David har spillet for nogle af de mest succesrige klubber i verden, herunder Manchester United og Real Madrid, samt for det engelske landshold, hvor han havde rollen som anfører i seks år.

David er den første engelske spiller, der har vundet ligatitler i fire lande: England, Spanien, USA og Frankrig.

I 2018 opfyldte David en livslang ambition om at blive ejer af en fodboldklub, da hans gruppe blev tildelt Major League Soccer Franchise for byen Miami. Inter Miami CF blev officielt annonceret i september 2018 med David som præsident for klubben.

LÆS OGSÅ  Glædeligt gensyn: Derfor vender 'Vild med dans'-veteran tilbage

I 2019 grundlagde David sit eget indholdsstudie, Studio 99. Studiet driver både redaktionel og kommerciel produktion med speciale i at udvikle og producere førsteklasses dokumentarfilm, serier og formater til globale platforme og netværk, herunder Netflix og Disney+.

Gennem hele sit liv har David været engageret i at støtte velgørenhedsorganisationer og projekter, der vil gøre en forskel. David har arbejdet sammen med UNICEF i næsten 20 år som Goodwill-ambassadør, en rolle der fremmer og beskytter rettighederne for verdens mest sårbare børn. I 2015 lancerede David fonden 7 med UNICEF – et unikt partnerskab, der skal give sårbare og dårligt stillede børn mulighed for at opnå deres fulde potentiale.

David fører også kampagner for Malaria No More og sikrer gennem hans platform, at verden og dens ledere hører det presserende budskab om malariabekæmpelse. I sin stilling som ambassadør for British Fashion Council (BFC) hjælper David med at fremme og pleje britisk mode og Storbritanniens kreative industrier.