De fortryder nu tidspunktet for deres deltagelse i det populære program.

Ejerne af ‘Cool Creative Company’, som deltog i ‘Løvernes Hule’ i 2022, hvor Jacob Risgaard investerede to millioner kroner i deres virksomhed, udtrykker nu fortrydelse over deres deltagelse på det tidspunkt.

Ifølge Finans befinder kaffevirksomheden sig nu i en rekonstruktionsfase.

Virksomheden var ikke forberedt på den omfattende investering, der fulgte med opmærksomheden fra tv-showet.

Læs også: TV 2-stjerne i voldsom ulykke: Kostede ham næsten livet

Steffen Kastbjerg, administrerende direktør og medstifter af ‘Cool Creative Company’, forklarer til Finans: “Alt faldt fra hinanden. Vi var for nye som virksomhed til at håndtere den nødvendige strukturering, der fulgte med.”

Trioen bag virksomheden, bestående af Daniel David Kragh Philips, Christoffer Jonas Bergman og Steffen Kastbjerg Clausen, har dog kun positive ord at sige om deres mentor, Jacob Risgaard.

Da de præsenterede deres iskaffe-sortiment i ‘Løvens Hule’, var deres produkter allerede tilgængelige i detailkæder som Bilka, Føtex og Netto under mærket ‘Havafiesta’.

Jacob Risgaard udtrykte dengang stor begejstring for produktet: “Det er det bedste, jeg har smagt i ‘Løvens Hule’ i løbet af de tre år, jeg har deltaget, og det er imponerende, at drengene allerede er så bredt repræsenteret i dansk detailhandel.”

Han havde store forventninger til ‘Havafiesta’-brandet og udtalte optimistisk, at målet var at sælge over 100.000 flasker om ugen med den rette strategi.

Desværre lykkedes det ikke at indfri disse forventninger.