En bar og restaurant i Chicago forvandles til en destination for hardcore Taylor Swift-fans.
Kalder på alle Sniff-slips som der ønsker at bruge vintermåneden på at svælge i hendes ord og musik.
Den 3. februar lancerer Electric Garden i Chicagos West Loop-kvarter Bad Blood, et pop-up-koncept til ære for sangeren, hvis sang af samme navn debuterede i 2014.
Alex Vazquez, chefkok og general manager, siger Swift var det perfekte valg til et koncept rettet mod valentinsdag-publikummet på grund af hendes lange historie med break-up-sange og personligt kærestedrama, der sprøjtede over overskrifterne.
“Det, hun synger om, og hjertesorgen i hendes musik, passer meget godt sammen med det, vi ledte efter i ønsket om at komme væk fra typiske amor- og romantiske pop-ups,” siger han til Variety.
Dedikerer temafest til Taylor Swift
Bad Blood vil byde på cocktails og mad hentet fra kommentarer, som Swift har lavet i løbet af sin karriere. Brunch vil byde på pølse, kiks og sovs og Fruity Pebbles French toast, tilføjede Vazquez. “Hun er en elsker af korn,” bemærker han.
Drinks vil låne deres navne fra sangtitler – “Lavender Haze”, opkaldt efter en single fra sidste år, består for eksempel af gin og lavendelbitter. Alle drinks vil være repræsenteret i mørke farver – røde og mørkeblå – for en visuel forbedring af Swifts sorgsange. Også på listen: Taylor’s Fave, eller en rom og cola, som efter sigende er Swifts præference for en nat i byen. Harry’s Fave, en rosenpunch, er dedikeret til en Swift-eks, Harry Styles.
“Alle har været igennem brud, så hun er blevet relateret til alle,” siger barens medejer Chris Johnston fra Swift. “Hun er en, der inspirerer mange mennesker – så hvorfor ville vi ikke også gerne være en del af det?”
Mad, drikkevarer og udsmykning
Udover mad og drikkevarer vil Bad Blood også være prydet med udskæringer i naturlig størrelse af Swift og hendes albumcovers. En tarotkortlæser er tilgængelig til at forudsige retningen for bargængeres kærlighedsliv, og ja, der vil være karaoke med sange fra hendes dybe katalog.
Electric Garden samarbejder med Bucket Listers, en national begivenhedsvirksomhed, for at producere Bad Blood.
Pop-up-koncepter er blevet en større trend i gæstfrihedsbranchen ansporet af intens konkurrence post-COVID i større byer som Chicago, New York City og Los Angeles.
“Der er tusindvis af barer i byen, alle forsøger at kæmpe for den samme del af kagen,” siger Johnston. “I en verden, hvor alle leder efter øjeblikkelig tilfredsstillelse, er du nødt til at fange folks opmærksomhed på måder, der er anderledes og nye.”
Bad Blood er en billetbegivenhed, der kræver forhåndskøb. Hver billet på $22 dækker et tidsrum på 90 minutter. Den løber frem til 26. februar med mulighed for forlængelse. Electric Garden er på 324 S. Racine Ave. i Chicago.