Fodboldstjerner klæder sig af i ny modekampagne – og internettet er langt fra utilfreds
Om under en måned går det løs.
Verdens bedste kvindelandshold i fodbold tørner sammen, når VM i kvindefodbold sparkes i gang i Australien og New Zealand.
Men hvis man sidder derude og ikke kan vente med at se stjernespillerne Alex Morgan og Chloe Kelly fra henholdsvis det amerikanske og engelske landshold i aktion, så skal man blot begive sig ind på modegiganten Calvin Kleins officielle Instagram-profil.
Det er dog ikke ligefrem fodboldstøvler og skindebensbeskyttere de har med i deres seneste katalog – modehuset fandt noget mere ‘casual’ for de to kvindelige fodboldstjerner at iføre sig.
Under sloganet ‘naturlige ikoner. Et nyt syn på nogle af verdens bedste atleter’, har Calvin Klein lanceret en ny billedserie, hvor en række af kvindeverdenens største og bedste sportsudøvere poserer i firmaets ikoniske undertøj, i modehusets velkendte sort/hvid billedserieformat.
I en pressemeddelelse hævder Calvin Klein, at kampagnen har til formål at ‘fremhæver hver kvinde i et intimt miljø, som har til formål at afsløre deres selvtillid og sensualitet’, informerer Se og Hør.
Begge de kvindelige fodboldtalenter har med stolthed delt billederne på deres respektive Instagram-profiler, der har fået rosende ord for både deres mod, udseende og femininitet.
Kvindernes VM fløjtes i gang om små tre uger. Her skal Morgan forsøge sig med at opnå hendes tredje VM-titel i spilkarrieren, eller om Kelly skal brillere til det kommende verdensmesterskab på samme måde son hun gjorde, da hun med sejrsmålet skaffede England EM-titlen sidste sommer.
Du kan se de omtalte billede her: