“Popstars”-Jons firma var på randen af lukning – nu lysner det måske i horisonten.
Jon Nørgaard, 37, ejer fortsat over halvdelen af de virksomheder, som Nicolaj Bundesen har købt sig ind i – og nu forsøger at redde.
Jon Nørgaard – 37-årig Grenå-dreng og vinder af 2002-udgaven af ”Popstars” – har gjort et scoop.
Det tidligere teenageidol, som efter sangkarrieren har forsøgt sig som manager i underholdningsbranchen, har afhændet en god bid af managementbutikken Daylight Agency ApS og bookingbureauet The Night A/S til Nicolaj Bundesen.
41-årige Nicolaj Bundesen er søn af den afdøde Shu-bi-dua-forsanger Michael Bundesen og manager for brødrene Rasmus og Nicolai Seebach.
Men det er bestemt ingen guldgrube, Nicolaj Bundesen køber sig ind i.
Daylight Agency, som tidligere hed Big F!sh ApS, og The Night A/S havde i det seneste en samlet egenkapital på minus 1,8 mio. kr.
Med andre ord er Jons selskaber dybt forgældede – ikke mindst som følge af corona-nedlukninger.
Nicolaj Bundesens forretning Bundesen Management ApS derimod flyder med mælk og honning; egenkapitalen er på 5,8 mio.kr.
Af Rasmus Seebach kaldes Bundesen ”verdens bedste manager”, så mon ikke Jons virksomheder nu får vind i sejlene?