Nu deler verdensstjernen en stor nyhed.
Beyoncé har afsløret sit debut skønhedsmærke, Cécred, som er en hårplejeserie inspireret af hendes mor, Tina Knowles-Lawson. Mærket, hvis navn er en fusion af “Cé” fra Beyoncé og “sacred” (hellig på dansk, red.), sigter mod at kombinere moderne videnskab med tidløse hårtraditioner.
Det skriver mediet Independent.com.
Cécred blev først teaset af Beyoncé i maj sidste år og er nu officielt annonceret til at blive lanceret den 20. februar.
Cécred’s produktlinje er endnu ikke fuldt afsløret, men mærket har registreret varemærker for flere produkter og tjenester, herunder hår olier, shampoo, behandlinger, skælshampoo, vitaminer og hår-væksttilskud, samt stylingværktøjer, børster, kamme og mere.
Det er annonceret, at Cécred vil være tilgængelig i Storbritannien direkte fra sit eget websted, hvor interesserede allerede nu kan tilmelde sig med deres e-mailadresse for at få opdateringer.
Lanceringen af Cécred falder sammen med annonceringen af en verdensomspændende stadionturné og udgivelsen af to nye singler – “Texas Hold ‘Em” og “16 Carriages” – fra anden del af Beyoncés Renaissance-projekt, der forventes udgivet næste måned.